Angel's Hobby : Vernieuwde hobbyruimte en workshop

donderdag 30 mei 2013

Vernieuwde hobbyruimte en workshop

Hallo allemaal, vandaag heb ik een paar dingen te vermelden. Allereerst hebben we in onze woonkamer een muur met deuren laten plaatsen. Nu hebben we de keuken en woonkamer van elkaar gescheiden. Als ik thuis een workshop geef zitten we lekker rustig in het keukengedeelte en mijn man kan ongestoord voor de tv zitten in de woonkamer.
Het is ook een stuk knusser zo, want de woonkamer is 16 meter lang.


Verder heb ik afgelopen week deze super gave tas van Stampin'Up! binnen gekregen. Hij is speciaal gemaakt voor de Bigshot, en er passen nog heel wat extra spullen in.ik ben er super blij mee!!!


Gisteravond heb ik een workshop gegeven in Den Bosch bij Miriam Cooijmans.

Het was erg gezellig en we hebben 2 dingen gemaakt.

Dit leuke notitieboekje met behulp van de Owlpunch van Stampin'Up!


En dit leuke doosje waar een Twix in zit. Erg leuk om bijvoorbeeld op school aan de juf te geven, of wanneer je bij je vriendin op de thee gaat!

Helaas ben ik de afgelopen tijd niet zo actief bij iedereen op zijn blog gaan kijken, dit vanwege de verbouwing hier thuis en doordat mijn dochter afgelopen zondag Nederlandse Kampioenschap Carrousel heeft gereden met haar groep ponyruiters.

We zijn vorige week alle dagen ( behalve dinsdag) met de groep aan het trainen geweest en natuurlijk de paarden wassen en vlechten. Zoals jullie zien is dat ook een creatieve bezigheid. We hebben met wol leuke sprietjes in de manen gemaakt.
Ze zijn 2e geworden van de 10 groepen, dus alle moeite is niet voor niks geweest. Ik ben enorm trots!

Ik hoop de komende dagen weer gezellig bij jullie langs te komen om al jullie mooie creaties te bewonderen.

10 reacties:

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je een mooi huis Angelique en groot, jeetje 16 meter lang, hahaha kom ik aan in mijn poppenhuisje. Super dat je het zo opgelost hebt zodat je in alle rust je workshops kunt geven, super. Wat een leuke kaartjes hebben jullie gemaakt. Gefeliciteerd voor je dochter met hun tweede plek, dat is toch wel heel erg super.
Liefs van Anita

Marlieke zei

Wat een gezellig berichtje om te lezen en te bekijken. Jullie ruimte ziet er goed uit! En die tas.......oh ik vind hem zo mooi!!! Ik heb vandaag ook mijn blogbericht over gisteren geschreven. Mijn notitieblokje staat ook zo op de foto, hihi. 3 en 5 juni plaats ik op mijn blog. De workshop was echt heel erg leuk, dank je wel!

Corrie zei

Wat een goed bericht is dit om te lezen Angelique, je hebt eeb drukke tijd achter de rug, je huis ziet er prachtig uit.Mooi is de tas zeg.
Ook tof voor je dochter dat ze 2de is geworden, paarden, daar ben ik echt bang van,maar dat verhaal bespaar ik je hoor.
Lieve groetjes Corrie

Erica ♥ zei

Wat een leuke berichten allemaal en mooie foto's.
Heel leuk zo jullie huis, ziet er heel netjes uit.
De kaartjes vind ik ook super met die uiltjes.
En wat zien die paarden er schitterend uit, wowww.
Mooie tas ook, kende het nog niet voor de Big
Shot ☼

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Sé-tje Limlam frutsels zei

Allereerst bedankt voor je lief berichtje.
Wat een geweldig huis hebben jullie,mooie kaartjes zijn er gemaakt. Nog gefeliciteerd met je dochter geweldig dat ze tweede is geworden.

Groetjes José

Yolanda zei

Hoi Angelique, wat een prachtige oplossing voor je workshop ruimte, ziet er heel erg mooi uit. Ik zie wel dat jullie leuke dingen gemaakt hebben. Zijn inderdaad beide leuk om cadeau te doen. Groetjes Yolanda B)

Anoniem zei

Hoi angelique, mooi geworden die afscheiding naar de keuken!
En gefeliciteerd met je dochter, daar mag je best trots op zijn!
Leuk dat je workshop zo goed is gegaan, als ik terug ben ga ik me eens helemaal in SU storten, er gebeurd nu zoveel.....ga je als ik terug ben ff bellen
Groetjes

Irene zei

Wat een goed idee om die mega lange kamer van mooie deuren te voorzien, iedereen zijn plekje en helemaal happy.wat wil je nog meer??? Leuke workshop heb je gegeven en wow wat een werk die paardenvlechtjes maar het ziet er prachtig uit en 2e van de 10 is zeker iets om trots op te zijn!!

xx Irene

Marijke zei

Ziet er mooi uit de scheiding van de woonkamer met de keuken. Zo heb je idd een geweldige hobbyruimte. Mooi zijn de creaties die je gemaakt hebt met de workshop. Enne gefeliciteerd met je dochter, knap dat ze 2e is geworden.

Groetjes,
Marijke

nans'creablog zei

Je woonkamer ziet er heel gezellig en ruim uit. Leuk om daar je workshops te geven. De gemaakte creaties zien er ook weer super uit hoor.
Gefeliciteerd met de tweede plaats van je dochter.

Groetjes,
Nans

Een reactie posten