Angel's Hobby : Aftelkalender

zaterdag 15 februari 2014

Aftelkalender

Hallo allemaal, binnenkort gaan we lekker een paar dagen naar Disneyland. We zijn dan twaalf en een half jaar getrouwd, dus dat vieren we daar. Ik heb een aftelkalender gemaakt. Iedere dag kan er een wasknijpertje weg, zo krijg ik niet steeds de vraag van mijn zoontje " Hoe lang duurt het nog?"


Verder laat ik jullie nog even een Valentijn cadeau zien voor mijn vriendin. Ik heb voor haar een glazen pot gevuld met chocolade hartjes, gehaakte hartjes en een aantal leuke labels. Ze maakt veel taarten en daarom maakte ik labels met de tekst " Deliciously made for you" en " From the kitchen of" ( deze stempels komen uit de set Creatively Yours ( pag. 26))
Erg leuk om aan je zelfgemaakte taart een label te kunnen hangen.
Ze was er heeeeeel blij mee.

6 reacties:

Anoniem zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt voor het aftellen van jullie feest naar Disney.Ook je kaart is erg mooi.Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag.Groetjes Joke

Marlieke zei

Allereerst alvast gefeliciteerd met jullie jubileum. Hele leuke en mooie aftelkalender is dit!

nans'creablog zei

Wat een origineel idee Angelique. Veel plezier alvast in Disneyland.
En gefeliciteerd met jullie jubileum.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Wat een heerlijk vooruitzicht Angelique, en wat heb je dit geweldig gemaakt om zo af te tellen totdat jullie gaan, super en dat is hetgene wat je voor je vriendin hebt gemaakt ook, snap heel goed dat ze daar heel blij mee was.
Liefs van Anita

Margriet Tournier zei

Wat een superleuke kalender Angelique. Ook je pot-vol-hartjes mag er zijn. Alvast van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk en heel veel plezier gewenst in Parijs. Doe Mickey maar de groeten van me.

Margriet

Berlinde zei

Een supermooie aftelkalender Angelique, leuk gemaakt!
Ook het cadeau voor je vriendin is erg leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

Een reactie posten