Angel's Hobby : Life doesn't have to be perfect to be wonderful

dinsdag 4 maart 2014

Life doesn't have to be perfect to be wonderful

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie een leuk doosje zien dat ik met de scalloped tag topper punch heb gemaakt. Deze staat in de lente/zomer folder op pag. 35
Het papier komt uit een geweldig papierblok " Fresh prints Designer Series Paper Stack" ( staat ook in de lente/zomer folder op pag. 33) Dit papierblok bevat maar liefst 48 velletjes papier (11,4 X 16,5cm) voor maar €8,50.
En dan de tekst, deze komt uit de geweldige set " Perfect Pennants" ( pag. 27 lente/zomer folder)
Deze set is echt mijn favoriet op het moment. Soms koop je een stempelset waar wel eens eens stempel in zit die je iets minder aanspreekt, maar in deze set is echt elke stempel de moeite waard.


Wil jij ook zo'n leuk doosje maken? Kom een workshop volgen. Stuur mij even een mail, en ik vertel je er alles over.


Helaas heb ik zelf op dit moment niet zo heel veel tijd om te knutselen. Ik ben druk bezig voor de carrouselgroep van mijn dochter. Ze rijden met 16 pony's hele mooie figuren door elkaar heen op muziek. Prachtig om te zien. Eind Maart hebben ze wedstrijd met het thema Spaans. Spaanse muziek en ook de ruiters en pony's moeten een beetje Spaans aangekleed worden. ( al mag het niet te veel)
Ik ben nu voor alle ruiters Spaanse mouwen aan het naaien ( rood met witte stippen en dan in een dubbele laag)
En alle pony's krijgen rood/witte strikjes in de manen.
Ik heb hiervoor wit lint gekocht met smaller rood lint erbovenop. Dat eerst helemaal op elkaar genaaid, dan strookjes geknipt van 9cm en aan beide kanten even dichtgebrand.
Als dat klaar is vouw ik ze dubbel en naai ze met de hand dicht tot er een strikje ontstaat. Elke pony heeft ongeveer 16 strikjes nodig en natuurlijk moeten er nog behoorlijk wat reserve strikjes gemaakt worden.


Hier zie je hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien. Zoals jullie zien heb ik nog genoeg werk!

3 reacties:

Anita Meijer zei

Prachtig gemaakt weer Angelique, supermooi. En wauw wat een werk maar wat zal het er straks prachtig uitzien met de uitvoering, super.
Liefs van Anita

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuk gemaakt Angelique! Wat een werk maar je weet waar voor je het doet!! En het zal er straks super mooi uitzien.

Groetjes José

Erica ♥ zei

Dat ziet er heel erg gaaf uit, super ☺

Een hele fijne avond nog.
Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Een reactie posten