Angel's Hobby : Miranda is jarig

dinsdag 15 juli 2014

Miranda is jarig

Hallo allemaal, vandaag is Miranda Mols ( mijn upline bij Stampin' Up!) jarig. Ik had niet veel tijd gisteren, maar heb toch snel een kaartje voor haar gemaakt. Mijn zoontje is op zijn fiets naar de brievenbus gescheurd om hem voor 17 uur op de post te doen. Geen idee of hij vandaag is aangekomen, maar ik heb mijn best gedaan.
Ik heb gekozen voor de nieuwe in-color kleuren Blackberry bliss en lost lagoon.
Erg mooie kleuren zo bij elkaar vind ik.


Morgen heeft mijn zoon zijn eindmusical van groep 8. Dat betekent voor ons echt de allerlaatste keer op de basisschool, daarna is het klaar. Wel een raar idee hoor. Nu ben je nog zo lekker betrokken bij alles en ken ik alle kinderen bij naam ( omdat ik regelmatig help op school), straks is dat heel anders.
Dan gaan ze uit school met iemand mee en je hebt geen idee wie dat is en waar hij of zij woont.
Maar ach, dat went ook wel weer.

Nog even een foto van mijn zoon met zijn vriendin op het schoolfeest.

Zijn ze niet schattig??

6 reacties:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat ontzettend lief van jou dat je mij zo'n mooie kaart stuurt terwijl je niet zo veel tijd had. Extra fantastisch dus! En ik had ze op tijd hoor. Ze staat op de kast, dankjewel. Mooi he die nieuwe In Colors!

Marlieke zei

Heel erg mooie kaart! En ik ben het met je eens dat die kleurencombinatie wel echt heel mooi is. Wat een uberschattige foto.... :-)

Erica ♥ zei

Wat een schatjes zeg op die foto !
Leuke kaart heb je nog gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Miranda gemaakt Angelique, super en wat lief je zoon met zijn vriendinnetje.
Liefs van Anita

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Superleuk kaartje.

grtjs
Claudia

Unknown zei

Leuke kaart ik vind die kleuren ook zo mooi bij elkaar. Groetjes

Een reactie posten