Angel's Hobby : Kaart voor José

woensdag 30 april 2014

Kaart voor José

Hallo allemaal, afgelopen week was mijn schoonmoeder jarig. Ik heb voor haar een kaart gemaakt met het papier van de sale-a-bration. In de kleur Crisp Cantaloupe maakte ik een bloem. Hiervoor gebruikte ik de blossom punch, de pansy punch en petite petals punch. Deze drie bloemen op elkaar gelegd en met een splitpen vastgemaakt. Een strookje pool party papier door de Arrows textured Impressions embossing folder gehaald en klaar is de kaart.
Mijn schoonmoeder vond hem erg mooi.




En dan nu de





Mocht er iets bij zitten voor jou, mail me even en ik bestel het voor je.

3 reacties:

Irene zei

Schitterende kaart en die kleurtjes zijn om te smullen!!!

xx Irene

Anita Meijer zei

Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder Angelique en wat een schitterende kaart heb je voor haar gemaakt, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat een mooie en vrolijke kaart ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Een reactie posten