Angel's Hobby : Thinking of you

woensdag 16 april 2014

Thinking of you

Hallo allemaal, vandaag een kaartje dat ik minder prettig vind om te maken. Helaas horen deze kaartjes ook bij het leven. Mijn baas waar ik 9 jaar voor gewerkt heb ( in de parfumeriezaak) is ernstig ziek. Hij heeft niet lang meer te leven. Ik heb het eerst even laten bezinken, maar uiteindelijk toch besloten een kaartje te sturen.
Met pijn in mijn buik pakte ik de kleur basic grey en de bijpassende stempelinkt. Ik gebruikte de stempel " Wildflower Meadow" ( pag. 83)





Dan over naar de



Zit er iets leuks voor je bij? Stuur me een mailtje, en ik bestel het meteen voor je.

6 reacties:

nans'creablog zei

Helaas heb je deze kaarten af en toe nodig. Hij is prachtig en je ex-baas zal dit zeker waarderen. Sterkte.

Groetjes,
Nans

Erica ♥ zei

Deze kaart laat wel je medeleven zien, heel mooi gebaar !
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marijke zei

Vind het een heel stijlvol kaartje en helaas hebben we deze ook nodig!

Groetjes,
Marijke

Angélique zei

Wat een mooi kaartje! Ik denk dat het zeker goed ontvangen is.

Anita Meijer zei

Jeetje heftig Angelique, dat is altijd heel moeilijk om te horen maar wat heb je een mooie kaart gemaakt, ik vind hem heel stijlvol en top.
Liefs van Anita

Marit zei

prachtige stemmige kaart heb je gemaakt!

Een reactie posten