Angel's Hobby : Hoera!! We hebben een nichtje!

zaterdag 24 november 2012

Hoera!! We hebben een nichtje!

Hallo allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties op mijn olifantenkaartje. Vanmorgen (alweer) naar de dierenarts geweest. Ik kwam er gisteren achter dat ons hondje de anti-bioticapilletjes weer omhoog haalt en eruit gooit. Al stop ik ze achter in haar keel en denk ja dat ze weg zijn, ze krijgt het voor elkaar om ze weer terug te toveren. Ja .......dan wordt ze natuurlijk ook niet beter. Nu heeft ze een prik gehad die 14 dagen werkt, dus van dat gedoe met die pilletjes zijn we nu af. Als het nu niet beter gaat weet ik het niet meer!!


Maar nu leuk nieuws!!! Op 22 November hebben we een nichtje erbij gekregen. Ze wonen helaas in Ierland, dus we moeten nog even wachten met haar ontmoeten. Ze heet Aoife ( een Ierse naam, net zoiets als Eva bij ons) Je spreekt het uit als Iefa. Morgen gaat mijn schoonmoeder voor een week naar Ierland om voor kraamhulp te spelen. Mijn zwager moet weer aan het werk en een kraamhulp kennen ze in Ierland niet. Ik heb dus gisteravond snel zitten knutselen zodat mijn schoonmoeder alles mee kan nemen. Een kaartje voor de trotse ouders, en ook een voor ons nichtje Sophia die nu dus een klein zusje heeft gekregen. Uiteindelijk heb ik ook nog snel een kaartje voor mijn schoonouders gemaakt omdat ze voor de 4e keer een kleinkind hebben gekregen. Ik laat ze dus maar even alledrie aan jullie zien.

9 reacties:

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Angelique met je kersverse nichtje, wat super weer maar wat jammer dat ze ver weg wonen. Je hebt zulke lieve prachtige kaartjes gemaakt voor de ouders, het zusje en je schoonmoeder, helemaal top. Ik hoop dat de injectie bij je hondje nu gaat werken, sterkte. En nogmaals gefeliciteerd met Aoife.
Liefs van Anita

marion zei

Hartelijk gefeliciteerd "tante", prachtige kaartjes heb je gemaakt voor de familie, zullen ze heel blij mee zijn, liefs, Marion

Berlinde zei

Van harte gefeliciteerd Angelique, leuke kaartjes heb je gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

jolanda zei

gefeliciteerd.
mooie kaartjes

Erica ♥ zei

3 hele mooie kaartjes zijn dit geworden,
dat tover je even snel voor elkaar in zo'n
korte tijd. Gefeliciteerd !

Een fijn en gezellig weekend, Erica ☼

Babette zei

Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje.
De kaartjes zijn alledrie erg mooi geworden.
Groetjes Babette

Nellie zei

Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!! Super gave kaartjes heb je gemaakt!! Nu nog hopen dat het ook beter gaat met je hondje!!

Groetjes, Nellie

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je nichtje en wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.Groetjes Joke

Sé-tje Limlam frutsels zei

Gefelicieerd,met je nichtje!! Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt!! En nu nog hopen dat de injectie help bij jullie hondje!!

Groetjes José

Een reactie posten