Angel's Hobby : Taartendoosje

vrijdag 8 februari 2013

Taartendoosje

Hallo allemaal, daar ben ik nog een keertje. Mijn vriendin maakt geen kaarten, maar wel hele mooie taarten. Ze vraagt er alleen veel te weinig voor, dus ze moet nodig met haar prijs omhoog. Ze wil de winst graag in een doosje bewaren waar ze dan weer nieuwe spullen voor kan kopen om nog mooiere taarten te kunnen maken.( en geloof me, ze zijn al zo mooi) Ik heb haar een tijdje geleden al beloofd dat ik een leuk doosje zou maken, maar steeds kwam er niks van. Nu kwam ik op de beurs in Gorinchem dit leuke doosje tegen in de vorm van een taart en dacht nu ga ik eerst eens aan de slag. Ik heb het doosje eerst geschilderd met witte acrylverf, daarna met verschillende soorten tape beplakt en knoopjes erop geplakt. Op de top een soort strik gemaakt en nog wat letters uitgesneden en opgeplakt. Ik hoop dat ze hem leuk vindt, ik geef hem zondag want dan is haar vriend jarig.

4 reacties:

Marijke zei

Dit is toch een super spaar/taart-pot!! gaaf geheel en vrolijk!!
Groetjes, Marijke

nans'creablog zei

Heel mooi gemaakt Angelique. Daar gaat je vriendin superblij mee zijn.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Hé bezig bijtje wat heb je dit weer schitterend gemaakt, helemaal super zo een spaarpot voor haar in de vorm van een taart. Daar zal ze blij verrast mee zijn. Top.
Liefs van Anita

Nellie zei

Wat heb je dat doosje mooi bewerkt!! Supers, zeg!! Daar zal je vriendin zeker blij mee zijn!!

Groetjes, Nellie

Een reactie posten