Angel's Hobby : Rain or shine

donderdag 28 februari 2013

Rain or shine

Hallo allemaal, eindelijk begint het zonnetje een beetje te komen. Dat heeft een mens toch nodig! Iedereen voelt zich meteen een beetje beter!

Ik heb een kaartje gemaakt met de stempelset van Stampin' Up! genaamd " Rain or Shine" uit de spring/summer catalogus. Verder heb ik de embossingfolder "polka dot" gebruikt en basis cardstock kleur "regal rose".
Het designer papier komt uit de serie " Sunshine & Sprinkles"
De stempelinkt die ik voor de paraplu heb gebruikt is dus precies dezelfde kleur " regal rose" , perfect op elkaar afgestemd. Dat is nou één van de grote voordelen van Stampin' Up!





Bestel voor 22 Maart en ontvang bij je bestelling vanaf €60 een cadeau naar keuze uit de sale-a-bration folder ( te vinden in mijn sidebar)

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Binnenkort ga ik een leuke stempelset van Stampin' Up! Verloten!

12 reacties:

marion zei

Wat leuk, prachtig kaartje, liefs, Marion

Anoniem zei

Prachtige kaart.Groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Angelique,

Wat een schattig kaartje is dit, leuk de umbrella's...
Verkoop je ook ponsen?? van SU

Liefs van Ans

Erica ♥ zei

Haha wat een leuke kaart, ja grappig hoor ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox

Irene zei

Enig met dat beeldige papier er bij!!

xx Irene

Berlinde zei

Een heel leuk kaartje Angelique!
Lieve groetjes, Berlinde

Nellie zei

Wat een prachtig kaartje!!

Groetjes, Nellie

Anita Meijer zei

Goh Angelique wat ziet je blog er lekker strak uit, moet er nog wel eventjes aan wennen hoor, maar nee ben toch echt bij Angelique op bezoek. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal prachtig geworden.
Liefs van Anita

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Gaaf kaartje

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kaart!! Pas perfect bij elkaar erg mooi.

Groetjes José

Miriam zei

Wat een leuke kaart is dit!

Yolanda zei

Leuk gedaan Angelique! Ze staan op mijn verlanglijstje deze stempels ... maar wat niet he haha. Je wordt heel hebberig van SU produkten. Groetjes Yolanda B)

Een reactie posten