Angel's Hobby : Thanks

maandag 4 maart 2013

Thanks

Hallo allemaal, vandaag heb ik een kaartje gemaakt om iemand te bedanken.
Eigenlijk heb ik nooit iets gehad met de kleur groen, maar met de kleur "old olive" van Stampin' Up! is daar verandering in gekomen. Deze kleur groen spreekt me echt aan.


Zoals jullie kunnen zien heb ik de tekst "THANKS" ook in deze kleur gestempeld. Deze tekststempels komt uit de set "Vintage verses", dit is één van de cadeaus uit de sale-a-bration folder die je GRATIS krijgt bij een bestelling vanaf €60.


Het roosje komt uit de set "Oh Hello", deze staat in de nieuwe spring/summer catalogus.


Als achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de embossing folder " Honeycomb" Deze is ook te vinden in de spring/summer catalogus.

Mocht je vragen hebben, of wil je een bestelling plaatsen? Stuur even een mailtje.
Maandag 11 Maart vindt er een verzamelbestelling plaats. De voordelen zijn dat je geen verzendkosten betaald vanaf €70, een GRATIS catalogus krijgt bij een bestelling vanaf €25, en altijd een aardigheidje krijgt.

Tot 22 Maart mag je bij een bestelling vanaf €60 een GRATIS cadeau kiezen uit de Sale-a-bration catalogus

10 reacties:

Marijke zei

Prachtig kaartje in het mooie groen van SU!
Wat is het toch een mooie embossingfolder...........

Groetjes,
Marijke

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Angelique. Mooie kleur, stempel en embossingfolder is ook super.

Groetjes,
Nans

marja zei

Wat een geweldig mooi kaartje Angelique, in een prachtig kleurtje!

Lieve groetjes Marja.

Nellie zei

Wat een mooie kaart!! En die kleur groen is echt super!!

Groetjes, Nellie

Irene zei

Prachtig vind ik het maar ja.......ik ben een enorme groenfan dus dat kan gewoon niet missen!!

xx Irene

Anita Meijer zei

Aniet is ook niet van de groen maar deze groen vind ik wel heel erg mooi, je hebt er een schitterend kaartje van gemaakt Angelique, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Dit groen is wel mooi, jij hebt er tenminste een
hele mooie kaart mee gemaakt, mooi gestempeld ook ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaart geworden, en vind de kleur groen die je gebruikt hebt wel mooi.
groetjes Anita

Sé-tje Limlam frutsels zei

Deze kleur groen is super mooi!! Het kaartje is erg leuk geworden met die stempel van dat roosje erbij super mooi.

Groetjes José

Yolanda zei

Ook een top kaartje. Ik zie dat jij de embossing folder "binnenstebuiten" hebt gebruikt of hoe ik dat ook zeggen moet. Dat geeft ook een heel mooi effect. Ga ik ook eens proberen, onthouden dus. Groetjes Yolanda B)

Een reactie posten