Angel's Hobby : 70 Jaar!!!!

maandag 11 maart 2013

70 Jaar!!!!

Hallo allemaal, wat is het buiten vreselijk koud! De wind waait gewoon dwars door je heen. Wanneer komt de lente nou toch??? Maar goed, het leuke van dit weer is natuurlijk wel dat je binnen heerlijk kan gaat zitten knutselen.

Morgen is het 12 Maart en dan wordt mijn vader 70 jaar! Uiteraard heb ik voor hem een leuke kaart gemaakt.
Ik ben zelf helemaal weg van het systeem dat ik er in heb gemaakt. Het is een pulley-card. Je trekt zachtjes aan het lintje aan de rechterkant en aan beide kanten van het kaartje komen er kleinere kaartjes naar buiten.
Leuk toch??? Mijn dochter was helemaal verbaasd, en heeft er wel 10 minuten mee zitten spelen.
Nu maar hopen dat mijn vader niet te hard aan het lintje trekt!!!



Ik heb de vlaggetjes gemaakt met de Petite Pennants Builder. Deze staat op pag 185 van de grote catalogus en kost €20,95

Verder heb ik zelf gewoon van cardstock een shirt gevouwen en daarop de strik gestempeld uit de dapper dad serie.
Deze staat in de spring/summer folder op pag.14 en kost €22,95

De tekst Happy birthday to you komt uit de set Cross my heart. Deze staat is de spring/summer folder op pag.26
En kost €21,95

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Denken jullie nog even aan de sale-a-bration actie?? Deze loopt nog tot 22 Maart, dus tot die tijd mag je bij een bestelling van €60 een GRATIS cadeau kiezen uit deze folder!

12 reacties:

Anoniem zei

Leuk kaartje Angela, ben benieuwd naar je techniek!
En idd heerlijk weer om te knutselen
groetjes,
Margreet

Babette zei

Wat een leuke kaart, heel mooi gemaakt.
Alvast van harte met je vader.
Groetjes Babette

Unknown zei

Super mooie kaart en om eerlijk te zijn ben ik net zo verbaasd als je dochter. Hoe kom je toch elke keer weer aan deze leuke ideeën?? Misschien leuk om een keer een voorbeeld erbij te zetten van hoe je zoiets maakt, zie namelijk nog een reactie over je techniek. Enne... gefeliciteerd met je vaders verjaardag en veel plezier morgen!
Groetjes Miriam

Ans Gilbert zei

Hoi Angelique,
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader, hij vindt dit vast een hele leuke kaart, is ook erg mooi gemaakt..liefs van Ans

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je vader,prachtig kaart heb je voor hem gemaakt.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je vaders verjaardag Angelique en wat heb je een supergaaf kaartje voor hem gemaakt, wat grappig inderdaad dat je aan de zijkanten de kleine kaartjes eruit kan trekken, echt weer top meis.
Liefs van Anita

Nellie zei

Proficiat met de verjaardag van je vader!! Wat een super gave kaart heb je voor hem gemaakt!! Het lijkt mij ook wel leuk om zo'n kaart te maken, dus als je van de kaart een beschrijving zou kunnen geven, heel graag!!

Groetjes, Nellie

marion zei

Leuk gemaakt zeg, liefs, marion

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne
dag gewenst.
Je kaartje is echt super zeg, wat mooi gedaan ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

nans'creablog zei

Wat heb je dat leuk gemaakt Angelique en gefeliciteerd met je vader. Hij gaat er zeker blij mee zijn.

Groetjes,
Nans

Marijke zei

Wat een leuk soort kaart, kende dit nog niet. Echt prachtig gemaakt.Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Je blog LO ziet er mooi uit!!
Groetjes, Marijke

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kaart Angelique!! Is er misschien een patroon van?? Dan zou ik dat graag willen hebben als dat mogelijk is? Wel een dag te laat maar nog gefeliciteerd met je vader.

Groetjes José

Een reactie posten