Angel's Hobby : Vrolijk Pasen

zondag 31 maart 2013

Vrolijk Pasen

Hallo allemaal. Dit weekend ben ik met mijn gezin in Friesland. Mijn ouders hebben prachtige vakantiehuizen in Workum waar we graag onze paasdagen doorbrengen. Mijn zus is er ook en mijn oom & tante komen ook ieder jaar.
Uiteraard wil je dan niet met lege handen komen. Ik heb voor mijn moeder een leuk doosje in elkaar gezet, en wegens gebrek aan tijd voor mijn zus & tante een eenvoudig zakje met paaseitjes. Wel een leuk paashaas erop gemaakt.
Geniet allemaal nog even deze dagen!

12 reacties:

Anoniem zei

Dat ziet er erg leuk uit Angelique en ook voor jullie fijne paasdagen.Groetjes Joke

Erica ♥ zei

Ziet er schattig uit, dat heb je toch even mooi
gemaakt.
Geniet van je familie weekendje ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

nans'creablog zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Angelique. Gaan ze zeker blij mee zijn.
Geniet van je weekendje uit.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Wat heerlijk om in het paasweekend met de hele familie in een van de familiehuizen van je ouders te zijn, supergezellig. Wat heb je dit leuk voor ze gemaakt meis, super. Geniet ervan het weekend maar dat zal wel lukken.
Liefs van Anita

Jolanda zei

Ook fijne dagen voor jou geniet lekker daar in FRL en je cadeautjes zien er geweldig uit.

Liefs van JOlanda

Irene zei

Enig zo'n familiereunie en Angelique..het gaat om het idee en niet om wat het is en zo zullen ze er vast wel over denken!!

Fijne dagen, xx Irene

Yolanda zei

Altijd leuk toch zo'n eigen gemaakt cadeautje. Ziet er heel mooi en lekker hihi uit. Groetjes Yolanda B)

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat fijn om met de hele familie Pasen te vieren!!Mooie presentjes zijn het.

Groetjes José

Marijke zei

Leuk zo'n zelfgemaakt kadootje, ziet er heel gezellig uit. Gezellig om samen met de familie Pasen zo te vieren.
Groetjes,
Marijke

Berlinde zei

Heel leuk gemaakt Angelique!
Lieve groetjes, Berlinde

Corrie zei

Ik dacht dat ik je volger al was Angelique, duizend maal sorry hoor.
Nu ben ik je volger wel en kan gelijk even zeggen dat ik de cadeautjes die je hebt gemaakt prachtig vind, wat er inzit JAMMIE.
Lieve groetjes Corrie

Nellie zei

Super leuk om zo'n zelfgemaakte kadootjes weg te geven!! Veel plezier met je familie!!

Groetjes, Nellie

Een reactie posten