Angel's Hobby : Doosje met uil

vrijdag 22 maart 2013

Doosje met uil

Hallo allemaal! Gelukkig laat het zonnetje zich zo af en toe zien, maar het blijft nog steeds erg koud.
Intussen knutselen we gewoon lekker verder, want binnen is het aangenaam!
Ik heb dit keer een doosje gemaakt die helemaal openklapt als je de deksel eraf haalt. Binnenin zitten meerdere laagjes waar je bijvoorbeeld leuke foto's in kan plakken. ( of kleine recepten,of wat je zelf maar leuk vindt)
Mocht je ook graag zo'n leuk doosje maken of één van mijn andere creaties, mail dan voor een leuke workshop.
Neem je vriendinnen mee en kom naar mij, of ik kom naar jou. Als je zelf gastvrouw bent zijn er leuke cadeaus te verdienen.

Op de deksel van het doosje heb ik een uil gemaakt met behulp van de uilpons van Stampin' Up! Deze pons heeft zeer veel verschillende mogelijkheden.
Zo kun je er bijvoorbeeld ook een pinguin mee maken.

De pons staat in deze catalogus op pag. 185.

14 reacties:

Rachel zei

Wauw...wat leuk gedaan! Super!
Liefs Rachel

Ghea zei

dit ziet er fantastisch mooi uit, een toppertje weer.
Fijn weekend, liefs Ghea

Erica ♥ zei

Wat heb je dat leuk gemaakt, heel apart,
en heel erg mooi zeg ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Nellie zei

Dat ziet er super uit!! Heel mooi gemaakt en die pons is geweldig leuk!!

Groetjes, Nellie

Anoniem zei

Prachtig doosje.Mooi papier heb je er ook voor gebruikt.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wauw Angelique wat ziet dit er super uit zeg, ik vind het een schitterend model weer, zo leuk ook met dat uiltje, echt top weer.
Liefs van Anita

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een super leuk doosje!! Hele leuke pons heb je gebruikt...

Groetjes José

Babette zei

Wat een prachtig doosje en die uil is erg leuk.
Groetjes Babette

Berlinde zei

Wat een leuk doosje Angelique, erg mooi met die laagjes!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Leuk dit doosje met de uil, het modelletjes staat ook nog op mijn to-do lijst! Grappig de pinguin kaart.
Groetjes, Marijke

Unknown zei

Een heel leuk doosje. Ik heb zelf ook de uilenpunch en je kan er echt hele leuke dingen mee maken. Groetjes Nicole

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wst een gaaf model doosje

Yolanda zei

Ik vind die pons zo onwijs gaaf en universeel. Je hebt er een paar mooie projectjes mee gemaakt zeg! Super. Groetjes Yolanda B)

Margriet Tournier zei

Hartstikke leuk gemaakt! En die uilenpons is mijn favoriet hoor!!

Groetjes,
Margriet

Een reactie posten