Angel's Hobby : Theedoosje

donderdag 7 maart 2013

Theedoosje

Hallo allemaal, morgen heeft mijn zoontje op school meesters- en juffendag! Ze vieren dan 1 keer per jaar alle verjaardagen van de meesters en juffen. Iedereen geeft een aardigheidje en ze gaan op school spelletjes doen en film kijken. Dat is natuurlijk veel leuker dan leren. Ik heb twee theedoosjes gemaakt. De eerste is voor de juf. Onze school heet " de Torenuil", dus vond ik het uilenpapier wel erg toepasselijk.

Er is nu ook een stagiaire in de klas, dus voor haar heb ik ook een theedoosje gemaakt. Voor dit doosje heb ik de " Blossom punch" van Stampin' Up! Gebruikt. Deze bloem op de deksel geplakt en langs de rand van de deksel nog wat designpapier. Als je het dekseltje eraf haalt valt het doosje een beetje open en zie je de verschillende soorten thee. In het midden nog een paar lekkere chocolaatjes, en je hebt in een handomdraai een super leuk cadeautje.

Deze pons heb ik gebruikt, hij staat achterin de grote catalogus en kost €20,95.


Mocht je nog een bestelling willen plaatsen, wacht niet te lang. Maandag 11 Maart vindt er een verzamelbestelling plaats. Tot 22 Maart mag je GRATIS een cadeau kiezen uit de sale-a-bration catalogus bij een bestelling vanaf €60.

13 reacties:

Ans Gilbert zei

Hoi Angelique,

Wat mooi de theedoosjes, die met het uiltje is schattig en met de bloem..is super..heel erg leuk..

Liefs van Ans

Unknown zei

Wauw, wat een super mooie theedoosje! Echt heel gaaf en een leuk idee. Heb je misschien een voorbeeld van hoe je de doosjes maakt voor mij?? Ik zou hem zelf ook heel graag willen maken :) zou super zijn! Dankjewel :)
Lieve groetjes van Miriam
http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

Nellie zei

Wat een schitterende theedoosjes!!

Groetjes, Nellie

Irene zei

Wel vaker heb ik bij het zien van traktaties gedacht "bofbipsen die juffen en meesters" en ook dit ziet er weer zooooo enig uit, ze zullen blij zijn Angelique!!

xx Irene

marion zei

wauw die is je supergaaf gelukt zeg, prachtig ! Liefs, Marion

nans'creablog zei

Wat een prachtige doosjes. Super gemaakt.

Groetjes,
Nans

Anoniem zei

Wat een leuk doosje heb je gemaakt, die juffen zijn maar bofkonten.
Ben benieuwd naar je volgende projecten
Groetjes, Margreet (je nieuwe team Utopia medelid en ook nog uit IJsselstein, hoe kun je t bedenken)

Anita Meijer zei

Wat heb je dat weer supermooi gemaakt Angelique, ik vind het er top uitzien, helemaal die vrolijke kleurenm, echt top meis. En ja je hebt een nieuwe achtergrond zie ik, en dit past inderdaad meer bij jou.
Liefs van Anita

Babette zei

Wat een schitterende doosjes, erg mooi.
Groetjes Babette

Yolanda zei

LEUKE VROLIJKE DOOSJES Angelique!! Daar zijn ze vast wel blij mee geweest. Groetjes Yolanda B)

Yolanda zei

Vergeet ik helemaal te vragen ... heb jij je blog in een "nieuw jasje" gestoken? Groetjes Yolanda B)

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuk theedoosje en een nieuwe achtergrond van je blog zie ik erg mooi Angelique!!

Groetjes José

Anoniem zei

Mooi geschenk doosje heb je gemaakt.Groetjes Joke

Een reactie posten