Angel's Hobby : Challenge schuifkaart

woensdag 13 maart 2013

Challenge schuifkaart

Hallo allemaal, hier ben ik voor de 2e keer vandaag!!!
Ik ga een geweldige stempelset van Stampin' Up weggeven.
BLOOMING MARVELOUS!!!!

In mijn vorige bericht heb ik voor jullie een foto- tutorial( uitleg) gemaakt van een hele leuke schuifkaart.
Hiermee heb ik een leuke challenge bedacht. Ik wil graag dat jullie deze kaart maken, het liefst natuurlijk met Stampin' Up! Materialen, maar mocht je die niet hebben mag het ook met andere materialen. (Of bestel bij mij leuke materialen van Stampin' Up!, dan heb je ze wel, haha) Zet de afbeelding van de stempelset in je sidebar.
Je hebt de tijd tot vrijdag 29 maart!
Mail je kaart naar rob307sw@msn.com

30 Maart horen jullie wie de winnaar is! Mocht je niet willen wachten tot 30 Maart en wil je de set gewoon meteen hebben?? Bestel dan voor 22 maart voor €60, dan krijg je deze set GRATIS. ( of kies 1 van de andere cadeaus uit de sale-a-bration folder)
Heel veel succes!!

0 reacties:

Een reactie posten