Angel's Hobby : Kaart voor José

woensdag 27 maart 2013

Kaart voor José

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik voor José heb gemaakt. (Sétje limlam frutsel)
Ze was gisteren jarig! Ik heb een ronde kaart als basis genomen.

De bloem komt uit de serie Stippled Blossoms van Stampin' Up! Ik heb eerst de dichte bloem gestempeld, daarna met de gestippelde bloem in een andere kleur eroverheen gestempeld. Dan krijg je dit leuke effect.

De vorm waarop de bloem gestempeld is is gemaakt met de framelit label collection van Stampin' Up!
Hiermee zijn de mogelijkheden eindeloos.

12 reacties:

Unknown zei

Leuk kaartje en net weer een keer iets anders!! Mooi hoor :)

Anoniem zei

Mooie kaart Angelique.Groetjes Joke

Sé-tje Limlam frutsels zei

Hoi Angelique

Bedankt voor de mooie kaart en het leuke cadeautje dat met de post kwam had er niet meer aan gedacht en was erg blij met de leuke verrassing!!

Groetjes José

Irene zei

Beeldige bloem zeg, gaaf hoe dat is gedaan en het springt zo in het oog tegen die Kraft-achtergrond! Dank voor je lieve woorden op mijn blog Angelique!!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Angelique,
Wat een superleuke kaart heb je gemaakt,mooie mallen en prachtige bloem..liefs van Ans

Nellie zei

Wat een superleuke kaart, Angelique!! Ik heb hem in het echt kunnen bewonderen!!

Groetjes, Nellie

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Angelique voor José, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Yolanda zei

Mooi is die stempelserie he ... je hebt er een lief kaartje mee gemaakt. Groetjes Yolanda B)

Yolanda zei

Mooi is die stempelserie he ... je hebt er een lief kaartje mee gemaakt! Groetjes Yolanda B)

Unknown zei

Schattig kaartje is het geworden ze zal hem erg mooi vinden
Groetjes

Ans S. zei

Prachtige kaart, ik vind de bloem super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Erica ♥ zei

Dat heb je prachtig gemaakt, heel mooi ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Een reactie posten