Angel's Hobby : Beterschap

zondag 6 januari 2013

Beterschap

Hallo allemaal, ik laat jullie vandaag even een kaartje zien die ik voor mijn buurjongentje gemaakt heb. Hij is een tijdje geleden van het klimrek af gevallen en had toen zijn arm heel naar gebroken. Hij moest geopereerd worden en kreeg pinnen in zijn arm. Onlangs moesten deze pinnen er weer uit gehaald worden en moest hij dus opnieuw onder het mes. Ik vond dat hij daarom wel een leuk opkikkertje kon gebruiken en heb deze kaart voor hem gemaakt! Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van hobbyhomehobbyartikelen, opdracht maak een mannen/jongenskaart http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl

3 reacties:

Anita Meijer zei

Auw wat zielig voor je buurjongetje, niet leuk zeg om zo je arm te breken, bah. Wat een super opkikkerkaartje heb je voor hem gemaakt, die is toch helemaal geweldig, zie het glimlachje al op zijn koppie verschijnen als hij hem krijgt. Super Angelique.
Liefs van Anita

marion zei

Wat een schitterend opkikkertje, zal ie vast blij mee zijn geweest, liefs, Marion

JOKE zei

Wat sneu voor dat ventje....hoop dat het inmiddels weer wat beter met hem gaat!!! Wel leuk dat wij nu kunnen genieten van een mooie kaart ;-)
Leuk dat je meedoet met de HH-challenge
Liefs Joke

Een reactie posten