Angel's Hobby : Van Harte

zondag 6 januari 2013

Van Harte

Hallo allemaal, daar ben ik voor de 2e keer vandaag! Ik heb gisteren een verjaardagskaart gemaakt. Ik heb papier gebruikt van boekenvoordeel, de stans van Marianne design ( Creatables LR0112), de afbeelding is van Wee Stamps (Amy). Ik heb haar ingekleurd met mijn copics, verder nog wat plakparels gebruikt en de vlaggenstans van Joy! Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan de volgende challenges http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl uitdaging 148 Ballonnen http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl challenge 9 BINGO (stempel, tekst, stans) http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl uitdaging#34 verjaardagskaart Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!

13 reacties:

Erica ♥ zei

Wat een super kaart heb je hier gemaakt, echt
een toppertje in deze leuke vorm en prachtige
kleuren. Gaaf hoor.
Je opkikker kaartje is ook heel erg leuk geworden !

Fijne en gezellige zondag :)
Lieve groetjes Erica ¤

Babette zei

wat een schitterende kaart. Mooi papier en gaaf stempeltje.
Groetjes Babette

Anita Meijer zei

Ik vind je kaart helemaal geweldig Angelique, wat heb je dat leuk opgebouwd, en wat is die stempel toch super, je hebt haar ook zo verschrikkelijk mooi ingekleurd. Een toppertje meis.
Liefs van Anita

marion zei

Leuk modelletje en schitterend kaartje, liefs, Marion

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een schitterende kaart Angelique, en een aparte vorm erg leuk de stempel maakt de kaart allemaal af super gaaf!!!
De kaart hieronder is ook erg mooi zal je buurjongen heel blij mee zijn!!!

Groetjes José

jolanda zei

prachtige kaart, leuk model

Anoniem zei

Wat een beauty van een kaart en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

anja curvers zei

Wow wat een boel werk heb je ervan gemaakt heel erg leuk. Bedankt voor je deelname aan EKEF.

Heleen zei

Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

inge zei

Deze kaart is echt super Angelique, prachtige kleuren en details. Leuk dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Yvonne zei

Wat een schitterende kaart!
Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge!
Liefs,
Yvonne

Thea Wildeman zei

Schitterende kaart heb je gemaakt en leuk dat je meedoet met de challenge bij Ge-We.

Gr.Thea
DT Challengeblog Ge-We

Marianne zei

Met recht een feestje.
Heel mooi gedaan.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Groetjes Marianne

Een reactie posten